Relax Trophy 2017

Sau altfel spus, cum n-am castigat locul 1. Asta ne intreaba toata lumea cand vorbim. "Pai cum locul 3? Erati pe locul 1 dupa primele doua zile!" ... Asadar, am zis ca mai bine sa scriu un post din care sa reiasa asta, decat sa plictisesc cu aceasi poveste de fiecare data.

Incep cu ce-am facut bine. Tot! Nu vreau sa sufar de falsa modestie dar am facut exact ce ne-am propus la acest concurs. Am pescuit bine si inteligent in toate cele 3 manse, am prins pesti multi, am fost constanti in rezultate, ne-am adaptat foarte rapid si am fost destul de rabdatori in cele 9 de pescuit din fiecare zi.

Ne-am dat seama din antrenament ca peste le se v-a trage pe apa mica, iar cu ajutorul noului nostru modul Stucture Scan 3D pe care l-am instalat chiar inainte cu o saptamana de concurs, am reusit sa identificam zone noi, pe care nu le cunosteam. Zone cu apa mica si substrat tare, unele mai mici alte mai mari... Am mizat pe 3 locuri, dar am pescuit in principal pe 1 singur, celelalte 2 ramanand ca si rezevre in caz de forta majora.

In prima zi am plecat a 45-a barca la start si nu mica ne-a fost mirarea cand am ajuns la Sandulita si am vazut ca nu e decat o barca in zona. Am facut 5 pesti frumosi+upgrade destul de rapid (in aproximativ o ora) si am plecat de pe loc in speranta ca v-om reusi sa mai scoatem si a doua zi niste pesti frumosi de pe acelasi loc. Dupa ce am masurat, am luat malurile la batut la vobler. Si cand zic vobler nu ma refer la lipless-uri... nu, voblere cu barbeta normale cu care in perioada de primavara in general, prindem bine spre foarte bine. De ce? pentru ca acoperim multa apa, pestii sunt super agresivi si daca le treci ceva rapid prin sufragerie, automat o sa atace, fara prea multe figuri. Voblerul preferat Rapture Shaddy Cristal 8.8cm culoare BS. Se lanseaza perfect, e sinking se duce pana pe la vreo 2 metri, iar daca il tragi rapid nu se dezechilibreaza. In plus seamana si cu o platica. Zonele care ne aduceau peste, sau in care ne dadeam seama fie de pe sonar, fie din ce simteam in lansete, ca aveau potential, aveau sa fie puricate cu naluci soft.  Dupa 7 pesti dintre care 2 upgrade prinsi la vobler si cateva zeci de priviri nedumerite de la unii concurenti, (chiar si de la unii neconcurenti), mansa 1 se incheie si noi reusim sa o castigam fara prea multe eforturi. Chestie datorata in intregime antrenamentului de cu o saptamana inainte, pestele din punctul nostru de vedere a reactionat la fel la vreme si presiune mare de barci.

A doua zi, ne-am asteptat sa fim urmarti in deaproape, dat fiind faptul ca diferenta intre noi si restul concurentilor era destul de mare in centimetri. Lucru limpede pentru toti ca am identificat fie o zona, fie o tehnica productiva. Asadar am hotarat sa plecam dis de dimineta fix pe acelasi loc cu apa mica de la Sandulita. Am ocupat pozitia cea mai productiva si am stat pe ea TOATA mansa. 9 ore de pescuit la salau in acelasi loc. O singura ancorare toata ziua. Am crezut ca tampesc :) Locul era deja deconspirat, nalucile la fel,  asadar plecatul de pe loc nu era o optiune, pentru ca pozitia noastra era clar cea mai buna. Dar in acelasi timp a mai aparut o problema, am prins pesti cu putin mai mari decat in ziua 1, stiam ca stam bine, dar nici nu vroiam sa mai scoatem pesti de pe zona, pentru ca mai urma o mansa. Mansa cea mai grea cu cea mai mare presiune, in care pestii deja erau deja intepati si nu mai raspundeau prea bine. Noi am mizat ca pe zona aia o sa mai tot vina pesti noi, asadar nu vroiam sa mai insistam foarte mult. Asa ca, dupa vreo 6 ore de pescuit am inceput sa facem pauze, sa pescuim mai putin zonele fierbinti, astfel incercand sa protejam putin locul. Si bine-am facut, la finalul mansei am ocupat locul 3 pe mansa, si ne-am mentinut pozitia de leaderi in clasamentul general, la 13cm de locul 2. De remarcat locul in mansa...3. Adica desi aveam o medie mai buna si mai multi centimentri, eram pe 3 pentru ca 2 echipe au reusit sa prinda niste adevarati monstrii de Sarulesti. Recunosc, eram putin ingrijorat, dar logica imi spunea ca daca si in a 3-a zi ne facem o medie de 60 de centimetri, nu avem cum sa pierdem, pentru ca in ziua 3, e foarte greu ca cineva sa mai apara cu pesti mari...

Si ce teapa ne-am luat... Am plecat primii in mansa 3, am ocupat acelasi loc dupa o cursa nebuna cu echipajul Cosmin Rus-Florian Florin care au ajuns aproape in acelasi timp cu noi. Si am inceput sa prindem. De data asta eram chititi sa golim locul de peste, pentru ca toti ne spuneau ca nu o sa mai primdem nimic pe acelasi loc daca o sa mergem tot acolo. Nimic mai gresit. Am prins peste in primele lansari si la nici o ora de la start, noi aveam deja 5 pesti frumosi. Am mai pescuit pana pe la ora 2 pe acelasi loc avand cel mai mic peste de 57cm si nu mai reusam nicicum sa trecem de pragul asta. Nu mai intra nimic mai mare, desi frecventa era destul de buna. Asadar, am luat decizia de a pleca pe un alt loc gasit in atrenamente, in speranta unui peste mare care sa ne asigure locul 1. Nu l-am gasit... Pana la finalul mansei am schimbat 4 locuri si nu am reusit sa mai capturam decat vreo 3 pesti, toti sub acel 57 din pacate. Dupa ce am aflat ca Mircea Pintea a prins un peste de 88cm si inca unul sau doi de over 70, mi-a incoltit in minte ideea ca e posibil ca si in aceasta zi sa se fi prins si alti pesti mari, dar parca nu vroiam sa ma gandesc la asta. Insa odata ajuns la mal, Adi cu Doru mi-au confirmat ca au avut din nou o zi fabuloasa si ne-au devansat cu 8 centimetri. In plus stiam deja de Paul ca avea o medie mai buna decat a noastra, dar nu stiam cu cat, asa ca tot Adi Spiac a calculat rapid podiumul, Paul cu Raul locul 1, noi 2 , voi 3. Prima reactie a fost sa inteleg ce am gresit, apoi mi-am dat seama ca si daca o luam de la capat, pescuiam la fel, asadar, nu ne ramanea nimic de facut decat sa ne bucuram de rezultat si sa felicitam echipele care au avut un comeback genial.

Una peste alta, a fost un concurs frumos, cu adrenalina crescuta, in care daca nu am fi avut avantajul noii sonde de la Lowrance, Structure Scan 3D cu siguranta am fi prins peste mai putin. Cu ce gume am prins: Bastard Vibro Jerk White in momentele de acalmie totala si cu Rapture Soul Shad 4.5 inch White Ghost in momentele cu putin vant, cat sa se increteasca putin apa la suprafata. Astea au fost si momentele in care am prins si exemplarele cele mai mari, iar daca ma intrebati pe mine, Soul Shad-ul ne-a ajutat mult sa ne crestem media. Jiguri si offseturi lestate cu 2, 3 si 5 grame.

Felicitari tuturor participantilor si organizatorilor pentru un concurs foarte reusit.

Mai jos, aveti un scurt clip cu una dintre capturi:

Lasa un comentariu

* Nume:
* E-mail: (Nu va fi facut public)
   Website: (Adresa site-ului cu http://)